Äppelsmootie, fredag kväll o allt ;D



Kommit igång med städandet nu, nästan klar bara damma, dammsuga och torka golven kvar. WIiiiiiiiee :D

Enligt mitt kost schema så får jag "äta-vad-jag-vill" fredag kväll samt hela lördag, vet inte om jag sagt det?
Här måste man verkligen vara stark och inte varken överdriva eller utnyttja situationen, orka kämpa hela veckan i onödan haha.
Såå eftersom jag är i full gång o städar och inte hinner laga mat så fixade jag en smootie till middag ist för kött o potatis, vet inte hur illa det är men det är ju iaf inge dåligt jag stoppar i mig.

Måste erkänna att den inte blev jättegod men helt klart godkänd.

Recept:

1 grönt äpple
120 gr lätt kesella
150 gr naturell lätt yoghurt
kanel efter smak

MIXA :DDen är liite sur, men orkade inte ta fram sötningsmedel haha.

Äter ett par nötter till också.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0