återbesök och mensvecka = argvecka

Japp, så är det. Jag är som ett vandrande åskmoln, eller nej, som ett vandrande känsloladdat moln. Haha jag får panik o vill börja gråta hela tiden typ precis första dagarna typ. både av glädje och sorg ;P Det värsta är att jag blir så hiiiimla trött och får sån jättehuvuvärk o ja orkar inte med NÅGOT. så mina matplaneringar blir lite förstörda. HUhuhu..

Just ja, igår var jag tillbaka på mitt första återbesök och mätning, har trots min sista veckas fuskifuskiisgrejer gått ner 2.7 kg i fett. Underbart. Ska lägga i en växel till...snart.. ska ba vila först hahaha.. =) Ska dit om 15 dagar igen, då ska han minsann bli CHOCKAD :D Han tyckte att ja hade varit duktig nu med fakstiskt men ja vill att han ska tappa hakan...eller nåt.. Haha.. Jaja.. Ja e trött som en gris nu ska vila lite grann har så sjukt mkt att göra, men är ledig hela helgen för en gångs skull! =) WIHUUU

PUsss o kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0