Bröllop då?!

Just de.. Kom på att jag bara tjatar om mat och sånt här i bloggen.. Eller rättare sagt, syrran klagade på att de va tråkigt att bara läsa om min mat haha.
Grejen är den att jag skriver mest om de för min egen skull, för att lära mig hålla koll på maten jag äter och så.
Har helt glömt att faktiskt uppdatera om mina bröllopstankar, men dom har faktiskt blivit lite lagda åt sidan den senaste veckan, har varit så otroligt fokuserad på allt vad min diet innebär. Men jag börjar lära mig.
Det jobbigaste är inte maten jag äter, utan att hela tiden planera och ha mat i kylen och mat förberedd när jag ska äta. Planering och matlåde-fix tar hela mina dagar just nu känns det som haha

MEN IALLAFALL, jag kan berätta att jag köpt min dröm-bröllopsklänning! Den är underbaaaaaar, tänker så klart inte visa den här på bloggen, tråkigt om alla vet vilken det är när jag går in i kyrkan. MEN jag  kan berätta vilket märke det är.
Maggie Sottero - Hennes klänningar är helt fantastiska! Den klänningen jag valde var den första som jag provade den dagen jag var iväg till södertälje för att hitta en klänning. Tror jag bara provade typ 5 klänningar eller kanske 4, jag hade en bild innan hur jag ville att det skulle va och så blev det.. Min drömklänning...

Måste erkänna att jag faktiskt valde mellan 2, och valde en annan först, o sen hade ja panik i några dagar för jag visste att det var en första jag ville ha, så jag drog snabbt som sjutton iväg till södertälje och lyckades ändra min beställning :D

www.maggiesottero.com - Här kan man drömma sig iväg länge.

Kommentarer
Postat av: Sara & Sandra

Den var grymt vacker på dig!

2015-01-28 @ 12:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0