Dålig = dålig uppdatering

Ja har börjat märka en sak, när jag inte äter exemplariskt efter mitt schema så uppdaterar jag inte bloggen haha. Ba vägrar erkänna typ, men jag har som sagt mensvecka och det är fan inte lätt! Men jag är jätteduktig ändå! I lördags t.ex. som ändå är min ätar-dag så åkte alla till burger king och åt, jag åt visserligen strips men jag tog bort bröden på hamburgaren haha o åt bara köttet.. Det gick bra ändå lixom.

Igår var jag o shoppade massa nya saker, kanske visar sen. Men jag inhandlade bla. en keps för att ja ska kunna gå ut o gå när det REGNAR.. Hae bestämt mig igår för att ta en promenad innan jobbet idag, o nu när jag vbaknar så, jaa...Regnar det så klart. Tänkte använda det som ursäkt att inte gå ut o gå MEN NEEE DU, KEPSEN PÅ och HEJDÅ ;D

Promenad nästa =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

De dinns inget som ordet "dåligt" inför den 9/9 . Okej?



puss o hej // I

2011-05-25 @ 22:17:04
Postat av: Rebecka

Skärp dig ystbögääää!

Du klarar dehär!! ♥

2011-06-11 @ 23:08:20
URL: http://beckaziin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0