Fakk ätardagen haha


Bajs.. Ivona sa åt mig att inte väga mig dagen efter ätardagen, hon säger att man samlar massa vätska o sånt när man äter konstigheter efter nyttigheter. Haha men jag lyssnade inte på henne, va tvungen att se vad jag gjorde mot min kropp igår med:
spicy hot (thaimat), choklad och smörgås. Alltså, sånt som INTE hör hemma i min kostplan haha.

Så här såg jag ut när jag vägde mig imorse...Chockad alltså.. =/

Vågen visade +900 gram. Asså herergud, jag hoppas verkligen att jag bajsar ut allt under dagen om jag ska va groteskt ärlig haha.

Fick panik, har fixat frukost åt silvan som nu åkt till jobbet, fixade även min braiga frulle och åt den och NU SKA JAG UT O GÅ.  Ska inte ens diska först, PRIO 1 = LÅNGPROMENAD.. Nu ska alla nudlar och chokladen bort. 

HEJ DÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0