Fast and the furious 5

Igår hade vi mys-söndag :) Syrran och hennes Nicklas kom hit, vi gick ut och åt, mellanlandade hemma för lite te och vattenpipa för att sedan avsluta med bio! Det var jättelänge sen jag var på bio.

Visst lät den dagen riktigt tjoc?, men nej då det var det inte, nu ska jag berätta hur jag löste allt :D
Vi var på ett shish-kebab ställe och åt, men ist för bröd och fettiga kebabspett och allt var de va, så tog jag ett grillat kycklingspett och åt lite olika sallad till, o massa lök :) Sen på bion så drack jag cola light, och för att stilla bio-popcorn-suget så sög ja på läkerolpastiller hela filmen typ haha. Lite ångest sådär men jag tog inte ens EN popcorn :D De känndes dessutom onödigt, för på bio o popcorn så måste man ha choklad till, jag älskar o blanda popcorn o choklad haha

Kände att det får räcka, har varit lite slarvig de senaste dagarna, trött och lat har jag också varit. Men nu är jag på G igen, bara 3 dagar kvar tills jag ska tillbaka på min första MÄTNING :O

Nu, jobb. Ikväll, sola & promenad.

Kommentarer
Postat av: Elina

Johannnnniiis! Varför cola light? det är ju 200ggr sötare än vanlig cola :) Du är sååååå duktig, kul med resultat :)

2011-05-17 @ 11:03:17
URL: http://elinagallardo.blogspot.com
Postat av: Anonym

tråååkis, skriv meeera, förgyll min dag =).

Vill ju veta hur de går =) .

smsa mig om hur de gick idag =) ..



kramens Ivona

2011-05-19 @ 16:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0