Första gången: Dagens steg

Nu mår jag bättre... Råkade få ut mina frustrationer på stackars Silvan sen ringde jag maria som lugnade ner mig och min abstinens haha.. Tack mjiiiaaa =) Tog mig i kragen och gick ut och gick och tog mig över 10 000 steg! Wehoo... De e mitt mål den här veckan, minst 10 000 steg/dag.

DAGENS STEG: 10 686, Wiiiihuuuuuuuu!

Tiotusen steg om dagen är rekommenderat för att man ska vara "hälsosam".

Ska gå och lägga mig nu, har lagat mat åt Silvan, förberett min frukost, gjort matlåda till mig och silvan samt fixat mitt mellanmål som ska med till jobbet. Åt mina två ägg nyss och drack kanelté.

Imorgon ska jag dela med mig av en sak Ivona tipsade mig om hur jag ska få i mig kesella!

Natti natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0