fredagen den 13, var de igår lr?

Mjaa, har inte märkt av någon otur idag..än iaf? haha

Igår hade jag flipp dag, åt ett vaniljhjärta på jobbet, sen en chokladboll.. Hade en sån där skakis dag som jag bara skakade i hela kroppen. Sen blev jag så arg och irriterad och tänkte att dagen var förstörd iaf så jag åt en smörgås till middag och en cheeseburgare på kvällen. Haha sjuk i huuuuvet. Men kom ju på att jag får ju ha en ätardag i veckan som egentligen är LÖRDAG. Men det fick bli ätar-torsdag ist. Men men mår bättre idag iaf och är duktig igen=)

Igår kväll hade vi spontanmys hos Sheerin och Adem, och imorse kl 6 hade jag spontanmys hos mormor =) Länge sen jag träffade henne nu...

Idag önskar jag att jag var på maskerad hos älskade <3 Men ja jobbar ju imorn :(

Nu ska jag vänta på Silvan och Jonas så att jag kan få åka hem. HEJ o SVEJ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0