Frukoooostbilder =)

Så här ser min frukost ut innan den är mixad. För er som inte minns:

250gr naturell lätt yoghurt
100gr lätt kesella
50gr bär
funlight efter smak

Till det äter jag ett knäckebröd med 2 skinka/kalkon. Och dricker vatten och ett gott té :)


Jag älskar att "lyxa" till det, små saker i livet som man blir gladare av. Jag äter t.ex. alltid frukost på silverbrickan haha :D Och jordgubbarna ser väl romantiska ut lr hur? Blir man inte lite gladare? :D


Nu: Fix, Sen: Promenad och jobb.


Kommentarer
Postat av: Dimitra

Vad roligt att du bloggar!! Du är ju jätteduktig med dina nya rutiner, kämpa på! Jag blir helt inspirerad att äta nyttigt och så där, du får det att verka så KUL :D Miss you <3 <3

2011-05-07 @ 10:42:43
URL: http://dimitra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0