God morgon härliga morgon !

Skönt med sovmorgon för en gångs skull, vaknade vid 8.30.

Blev väckt av bästa älskling med en bamsekram och orden "jag älskar dig såå mkt så det inte är sant", hur kan man vara på dåligt morgon humör då? Du betyder allt för mig...

Jobb idag, stänger och slutar väl ca, 17.30. Nonis och Riz kommer då, vi ska ha lördagsmys! Tur att Nona är min hälsoguru och sjukt bra på mat och kost, så vi kommer nog vara nyttiga! :) Ska säga åt henne att ta med promenadskorna så vi kan ta en morgonpromenad imorgon!

Lördag, "du-får-äta-vad-du-vill-dagen", haha jag har längtat hela veckan men nu när den är här så är jag för det första inte jätte-sugen längre, och jag vill ju som sagt inte förstöra. Har fusk-vägt mig lite fast jag inte skulle göra det förens den 21a, men det går åt rätt håll vill jag lova :D Det känns underbart att det visar resultat och jag känner mig så PEPP att köra vidare :)

Det som är skönt på en lördag att jag slipper t.ex. tänka på planering och matlåda hit o dit, så mina "lördags-fusk" kommer nog mest bestå utav att jag som idag tex, lyxar till frukosten med lite frukt, och sedan gör en frukt/nöt-sallad till mellanmål på jobbet så jag håller mig lite längre. Får se vad jag lunchar med idag, middag tror jag blir tacos iaf, då kan jag äta mkt sallad o grabbarna kan äta normal mat iaf och göra riktig tacos med bröd, dipsåser och allt vad de är :P
Ska mumsa lite choklad ikväll med Ivona. Hihihi.




Maaaaw, kärleks-mys, spa i gamla lägenheten.. Haha älskling.. <3

"jag älskar dig såå mkt så det inte är sant"


Kommentarer
Postat av: Manos

Drick drinkar, ät souvlakia, gyros, drink raki, vin, ät marabou choklad, dialiseta ola! hahahhahah! filakia polla kai sto Silvan

2011-05-08 @ 09:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0