johanna + solen = sant

Ååå vilket sommar väder, det är ju underbart! Skönt o vara ledig då ckså =)

Just nu intas frukost, har gjort mig iordnin för att möta Erika aka mördar-Erika haha
Vi satt i Vilsta igår och grillade, jag hade så klart vägt mitt kött och det hemma så jag visste vad jag fick i mig :)

Sen låg Erika och jag och pratade om kost och träning och jag fick lite råd av henne, hon kan ju allt sånt där hon har ju varit värsta biffen för några år sen, vi snackar typ body-building. Ashäftigt..
Iaf så kom Erika på att vi skulle ta oss upp för SKIDABACKEN som fanns där vi satt. Of course IM ON.
Men seriöst, jag fattar inte hur sjukt jobbigt det kunde vara, ville bara kura ihop mig i en boll o rulla neråt igen när vi hade kommit halvvägs! Men mördar-Erika puschade mig upp 2 gånger TILL.. Herregud va hemskt och roligt det var :D

Ne nu ska jag ut i solen! Måste ju passa på, i förrigår var jag ute promenerade och sen ringde syrran så jag drog till Vås och solade o grillade! Igår cyklade jag fram och tillbaka till jobbet, men hade glömt nycklarna så jag cyklade ända till Silvans jobb och hämtade dom också.. Härligt i solen =)

Gårdagens steg: 13 010

Ha en härlig dag nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0