Mat o liiiite fusk

Min frukost är ju densamma som alltid, och bilder på den kommer att komma upp! :)
När jag jobbar så äter jag frukosten c.a 5.30 på morgonen, mellanmål äter jag strax innan 9 och lunchen runt 12.

Mellan lunch och mellanmålet där måste jag dricka jättemkt vatten, och brukar även dricka té, blir så sjukt hungrig vid den tiden. Kul att jag jobbar i en caféteria/konditori då. Det är inte det lättaste att stå och skaka i hela kroppen/vara snurrig och ha sockerfall samtidigt som man står framför miljontalsgoda saker haha.. Men jag har inte fuskat nåt på hela veckan!

Igår höll jag på o svimma och tog då en näve nötter och en cola light, men hellre det än o svimma när jag skulle köra bil haha

Här kommer lite smaskiga bilder, diet behöver inte betyda äcklig mat :D

En halv banan, en kiwi och 30 gram cashewnöter.
Nötterna skulle egentligen vara till lunchen, men tog den till melliset ist så jag inte skulle bli hungrig innan lunch som dagen innan :) Och dessutom så passar inte nötter till min lunch som var,

Tacos gjord på nötfärs och sallad med färsk ananas i! =)


Nu har jag vilat upp mig,sov i 2 timmar,  ska sätta igång med städ nu! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0