Starkare

Fick panik efter att jag inte ätit middag, skönare att ha ett schema att hålla sig till då vet man att man gjort rätt..

Men jag avslutade dagen iaf med 2 st ägg. Silvan hade köpt en Marabou premium, mörk choklad med smak av citron o ingefära...MMMMmmmm.. O vet ni vad, JAG ÅT BARA EN RUTA :D MAH, helt sjukt =) Sparar till imorgon ist, vill inte överdriva o förstöra..




Dagens steg: 10 471

Ska köra på det veckan ut, kör hårdare nästa vecka :) Kan inte göra allt fullt ut på en gång, har verkligen kämpat mig igenom en vecka och är helt slut. Vill inte ta på mig ALLT FÖR MKT på en gång, då kanske jag tappar suget. aja..

Dusch o sömn.. I need båda :D haha

NATTTIII, silvan hälsar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0