Vart jag fick min kostrådgivning

Många har undrat vart jag gick för att få min kostplan. Nu kommer svaret på det :D

Jag går till reform, hos en kille som heter Fredric Carlsson i Västerås.
Jag låter bilden tala för sig själv haha


LÄSKIGT VA?! Jag va skitnervös när jag skulle dit! Men det gick bra, han är jätte trevlig och professionell.
Ska dit igen på första mätningen efter invägningen om en och en halv vecka. LÄSKIGT IGEN haha, undrar hur det har gått.

http://www.reform-online.se/

Där är hemsidan, finns all möjlig information där. Hittills så kan jag rekomendera att gå till Fredric, det verkar ha hjälp än så länge på mig iaf, får se sen vad papprena säger :D Känner flera som gått till honom och lyckats riktigt bra =)

Det jag tycker är ett plus i kanten är att om man har några funderingar eller frågor kring sin mat och kost som man fått så kan man bara maila så svarar han nästan på en gång! Känns tryggt att kunna vända sig till när man undrar något, allt är ju så himla nytt.

Nu ska jag vila, sen promenad till svärmor och grilla =)

Kommentarer
Postat av: Ifiyenia

ooohh SNAP!

2011-05-27 @ 00:03:44
URL: http://ladyiustitia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0